Aplikasi mBOK PGNiG daje Ci możliwość swobodnego zarządzania rachunkami, odczytami oraz posiadanymi umowami. Możesz nie tylko błyskawicznie opłacić fakturę czy podać odczyt stanu swojego gazomierza lub licznika ale również zapoznać się z aktualn ofertą PGNiG OD a take dokona zminej
Aplikacja mBOK PGNiG umożliwia m.in.:
• podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej,
• podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach wynikających z realizacji posiadanych umów,
• kontrolę bieżącego salda płatności,
• obsługę płatności elektronicznych wszystkich umów,
• wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej,
• symulację rachunku na podstawie podanego stanu gazomierza;
• zarządzanie usługą eko-faktura;
• otrzymywanie powiadomień PUSH takich jak np. informacja o nowej invoiceze,
• zapoznanie się z biecą ofertą produktową PGNiG OD,
• zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie,
• wybór nowej grupy taryfowej;
• przesłanie wniosku atau zwrot nadpłaty;
• zawarcie sekarang umowy gazowej 100% online
• przekazanie nam swoich uwag poprzez formularz kontaktowy.
Aplikasi Pobierz mBOK PGNiG i miej Biuro Obsługi Klienta w zasięgu swojej ręki!
- masalah aktivasi akun dari tautan telah diperbaiki
- kesalahan kecil yang dilaporkan oleh pengguna telah diperbaiki.
- menambahkan kemampuan untuk menjalankan widget saldo untuk aplikasi
- memperkenalkan koreksi terhadap kesalahan kecil yang dilaporkan oleh pengguna.
- Masalah pada aplikasi pengembalian kelebihan pembayaran telah diperbaiki
- Masalah perubahan data telah diperbaiki
- Beberapa perubahan kecil telah dilakukan pada tampilan antarmuka pengguna
- Koreksi telah dilakukan pada kesalahan kecil yang dilaporkan oleh pengguna.
- mengadaptasi aplikasi mBOK dengan warna Grup ORLEN
- sedikit peningkatan UI/UX
- memperbaiki masalah dalam proses pengambilalihan kontrak;
- memperbaiki kesalahan yang mungkin muncul selama proses penulisan ulang kontrak;
- memperbaiki kesalahan yang mungkin muncul saat mengonfirmasi penggantian meteran;
- menambahkan kemampuan untuk membayar biaya aktivasi untuk produk tambahan;
- bug kecil yang dilaporkan oleh pengguna telah diperbaiki.
Memperbaiki masalah saat masuk dengan Google
- menambahkan kemungkinan mendaftar di program ORLEN Vitay;
- bug kecil yang dilaporkan oleh pengguna telah diperbaiki.
Daftar perubahan:
opsi pembayaran Google Pay ditambahkan;
kemungkinan tambahan untuk memesan kunjungan stasioner di Layanan Pelanggan;
perbaikan dan perubahan kecil;
perbaikan untuk bug lain yang dilaporkan oleh pengguna.
Daftar perubahan:
peningkatan login dan kata sandi;
aplikasi disesuaikan dengan operator pembayaran baru;
perbaikan pada proses reset kata sandi;
perbaikan kecil dan perubahan pada proses kontrak;
Memperbaiki bug lain yang dilaporkan oleh pengguna.
Bahasa default – pl-PL
Daftar perubahan:
- login dan kata sandi yang dikoreksi;
- peningkatan login Google/Facebook;
- peningkatan pengunduhan dokumen PDF;
- perbaikan kecil dan perubahan pada proses kontrak;
- perbaikan bug lain yang dilaporkan oleh pengguna.
Bahasa default – pl-PL
Daftar perubahan:
- login dan kata sandi yang dikoreksi;
- peningkatan login Google/Facebook;
- peningkatan pengunduhan dokumen PDF;
- perbaikan kecil dan perubahan pada proses kontrak;
- perbaikan bug lain yang dilaporkan oleh pengguna.
Daftar perbaikan:
- Masuk ke aplikasi,
- Layar utama dan presentasi saldo,
- Menyediakan dan menyajikan bacaan,
- Mengaktifkan akun eCSC dari tautan,
- Reset kata sandi,
- Pembayaran,
- Menampilkan pesan .
Lista najważniejszych zmian:
• dodanie możliwości logowania za pomocą kont Google i Facebook;
• poprawki da process płatności online;
• Mengaktualisasikan proses zawierania umowy online;
• poprawki UX dla widoku szczegółów faktury m.in. dodanie możliwości kopiowania numeru faktury.
Lista najważniejszych zmian:
• Wdrożenie Google Pay,
• Aktualizacja ofert Pomocna ekipa, Pomocna ekipa dla firm oraz Pakiet na zdrowie,
• Aktualizacja mojeID oraz Polecenia
UX, dot Zapłaty. komunikatów,
• Poprawki dot. płatności.